MEalltidvila.blogg.se

Träningskläder...

Publicerad 2015-10-20 00:37:55 i Personligt,

Har haft jobbiga dagar efter mötet i onsdags förra veckan. Fick PEM krasch som fortfarande sitter i. De som inte vet vad det betyder så är det att man blir utslagen efter att man har ansträngt sig för mycket mot vad man klarar av. Det är därför jag har fått dela upp mina TMU besök. Ska dit på torsdag igen och jag hoppas jag har repat mig lite mer tills dess. 
 
Jo vi är ju mitt i en flytt och ikväll så tittade jag på (läs låg i sängen) när mannen fixade min garderob. När det var dags att lägga in kläder så hjälpte jag till. Vill ju ha det på mitt sätt liksom. Kom till en låda där det låg träningskläder... Det ger mig sån ångest på flera sätt, eller nej inte ångest i dess rätta ord utan jag blir mera arg. Arg och förbannad för att jag inte kan längre. Fan jag vill ut och springa men klarar ju inte ens att gå en kilometer. Och det är inte lite träningskläder jag äger heller... Mannen sa; släng allt och köp nytt sen när du kan... Men mycket av det jag har är rätt nytt så jag lät det vara kvar. Slängde bara något gammalt par träningsbyxor och topp.
 
Sedan när mannen säger att jag kanske kan sen... När då liksom? Det känns som att det aldrig kommer hända faktiskt.
 
 
#mealltidvila #kämparvarjedag #me/cfs #pem/pene #hemmabunden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela