MEalltidvila.blogg.se

Fortsätt...

Publicerad 2015-11-28 00:47:15 i Personligt,

Det är extra tungt nu, beroende på det jag har skrivit tidigare samt att jag sover så dåligt nu. När jag sover så här dåligt så klarar jag ingenting. Det är inte kul, jag är begränsad nog ändå med min hälsa... Och inte blir jag gladare för det utan allt blir bara jobbigare. Jag är bara så trött på detta helvete!
 
Förlåt för mina deppiga inlägg, vet att det inte är kul att läsa det.
 
Men det är mitt sätt att få ur mig frustrationen och jag är inte ute efter sympatier eller hjärtan heller. Det kanske är svårt att förstå varför jag lägger ut detta offentligt men ta då på er mina skor en stund och tänk er in i mitt liv som bara är inom dessa väggar i hemmet så kanske du kan förstå det och inte dömer mig. Som jag har sagt tidigare så vill jag mest sprida kunskap om min sjukdom, det är nästan hela syftet med min blogg.
 
Jag är i alla fall tacksam för att det finns dem som läser ibland och så slipper de i min närhet att fråga hur det är hela tiden för läser dem bloggen så vet dem. 
 
 
#mealltidvila #painsomnia #varförbloggardusåprivat?#kämparvarjedag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela