MEalltidvila.blogg.se

Idioter gånger två fast en är det på riktigt...

Publicerad 2015-07-25 10:41:55 i Personligt,

Nu har jag fått nog av denna jäkla grannen från helvetet som spikar och sågar från tidiga morgonen till tio på kvällen. Hela veckan har han hållit på och väckt mig säkert tusen gånger har idioten. Noll respekt för sina grannar eller vad tider heter! Men vad kan man göra... Ingenting! Mannen blängde på han när han körde förbi straxt efter sex en morgon men det hjälpte inte det heller... Jag har ibland lust att öppna fönstret och skrika HÅLL KÄFTEN och alla möjliga fula ord men det kan man ju inte göra för då är ju jag med en idiot... Jag behöver liksom inte detta extra för jag sover så illa ändå och nu behöver jag försöka samla kraft för allt som komma skall. På tal om andra idioter som är lite mer roliga så såg jag på Karl Pilkonton inatt. Jag gillar att se reseprogram då jag inte kan göra det själv så får man se och uppleva det genom tv. Han var i Indien och skulle besöka Taj Mahal och lite yoga/andligt folk. Jag var inte intresserad av att åka dit själv innan och är det verkligen inte nu! Man tror att man har sett mycket men... Herregud jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig och ibland förfaras över hur de lever. Tack gode högre makter att jag inte bor där!
Nu frukost och se om syndimman ger med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela