MEalltidvila.blogg.se

Mammografi check

Publicerad 2015-02-27 18:22:48 i Personligt,

Då har jag kollat brösten idag. Man ska visst göra det var 18:e månad ett tag. Det gjorde inte lika ont denna gången för de hade visst nya maskiner fick jag höra. Tur man får kolla brösten så ofta. Jag har haft en knöl tidigare (2011) som försvunnit och den var inte farlig. Jag är dålig på att undersöka brösten själv eller rättare sagt så gör jag det aldrig...
 
Denna månaden har det varit många sjukhusbesök samt även tandläkarbesök och jag hoppas jag slipper det på ett tag nu... 
 
Haft några dåliga insomnia nätter nu med mycket vaknande. Att det ska vara så svårt att sova. Hoppas det vänder inatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela