MEalltidvila.blogg.se

Söndagen...

Publicerad 2015-08-30 22:17:12 i Personligt,

Inatt somnade jag nog runt fem på morgonen och har sovit helt ok och grannen har inte spikat förrän efter kl 12 idag som tur var. Steg upp när någon knackade på dörren och det var store sonen som kom för att lämna min bil. Jag gjorde mig snabbt iordning och sedan fixade jag frukost. Efter en stund så kom min mamma med man och hund med. De fick fika och vi pratade i mun på varann hela tiden. Det är ju inte så ofta vi ses så det blir lite att ta igen. Umgicks väl ca en och en halv timme. 
 
Efter detta sociala pratet så vart jag helt slut och mina symtom började komma under tiden de var här. Det är så tråkigt att man inte ens kan sitta och umgås utan att bli dålig. Resten av dagen sen vart förstörd, har inte klarat av att göra någonting. Jag är så in i helvetes less på denna jäkla skithemska sjukdom som tar livet ifrån mig!
 
Så nu har jag beskrivit min vecka med me cfs precis rätt i detalj och nu tar jag en paus från just det i bloggen.
 
Om någon har stått ut och läst så vet ni hur min vardag ser ut... Det är en kamp varje dag!
 
 
#minveckamedmecfs #jagkämparvarjedag #mecfs #osynligsjukdom #fml 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela